Kiedy mężczyzna milczy, kobieta pochwala się niepokój. Nie rozmawiam z mężem przez miesiąc i pół męża pozostawił i cichy 3 miesiące

Coraz więcej kobiet narzeka niedawno, że ich druga połowa stale milczy.

A nie z jakiegoś powodu, a nie po skandalu, a nie dlatego, że jest w obrażonym stanie. I po prostu milczeć. Moja dziewczyna mówi o swoich wiernych, z którymi żyli tylko trzy lata. "Nie rozumiem, po prostu przestaliśmy mówić. Nie przysięgamy, nie mogę powiedzieć, że stałem się źle, by mnie traktować. W ogóle przestaliśmy rozmawiać. Pochodzi z pracy, chchawi mnie na policzku, siedzi na obiad w milczeniu. Czasami nawet nie pytają, jak poszedł mój dzień. Próbuję załatwić go pytaniom, ale w odpowiedzi tylko pojedyncze słowa. Następnie siedzi do telewizora lub na komputerze, przed snem powiedzą "Dobranoc". Jutro jest tak samo jak dzisiaj. Nie rozumiem, co się dzieje. Pytam, czy ma problemy w pracy. Odpowiada, że \u200b\u200bnie ma. Ale wydaje mi się, że nawet jeśli byli, nie powiedziałby mi. Dlaczego się oddajemy? " - Moja dziewczyna się miażdży. I mogę to zrozumieć, jak słyszę podobną historię po raz pierwszy.

Można tego uniknąć, jeśli znaliśmy jedną cechę mężczyzn. Jest tylko kolejny i rozmieszczony inaczej. Nie potrzebuje naszej sympatii, naszych słów. Czasami łatwiej jest milczeć niż otwierać (chociaż nie rozumiem tego, nawet jeśli zabiję!). Ale fakt jest faktem. Mężczyzna nie musi dzielić problemów w prawo i pozostawiony. Musi wszystko marnować wszystko, grind, wymyślić, jak zrobić, i samodzielnie lub ze swoimi przyjaciółmi. Zamyka się w sobie, jest to dla niego niezbędny stan. W takich chwilach lepiej jest po prostu dotknąć, aby nie poprosić go o kilka wiodących pytań, nie wlać, nie obwiniaj w chłodzie, ale po prostu poczekaj. Po kilku dniach powiesz sobie o wszystkim, głównym rzeczą jest czekać.

W tym czasie spokojnie robią twoje sprawy, przejdź do salonu, baw się z dziećmi, komunikować się ze swoimi krewnymi - po prostu nie dotykaj ukochanej. Będzie trawić swoje problemy i przyjdzie do ciebie. A kiedy wraca do rzeczywistości i zaczyna dzielić z tobą, moje wnioski dotyczące życia i rozwiązywania problemów, nie spiesz się, by odciąć i krytykować wszystko na raz. Na początku słuchaj końca i dopiero zaczynam coś dyskutować. Wise kobiety zaczynają mówić dopiero po kompletnym "wylanie" swojego mężczyzny. I nigdy nie mówią, że wszystkie decyzje drugiej połowy są kompletne Achinea. Starannie mówią: "Tak, kochanie, masz rację, więc możesz naprawdę rozwiązać ten problem. Nadal coś robię i to. Najważniejszą rzeczą dla mężczyzny jest to, że nie ma na próżno milczeć trzy dni, że jego burzy mózgów przeszedł z sukcesem w tym czasie.

Oczywiście są różni mężczyźni, niektórzy nigdy nie zamykają się i mówią więcej kobiet - nie bierzemy pod uwagę. Niektóre kobiety są ciche, jak ciosają, i mogą to zrobić tygodnie. I jest po prostu patologiczna milę, z których nigdy nie rozciągasz słów. Ale myślę o takich umiejętnościach twojego człowieka, którego znałeś przed ślubem. Mówimy o tych męskich cechach, które milczą, ale przez długi czas.

Dziś opowiem ci o jednej funkcji psychologii męskiej, która, jeśli znasz i stosować w życiu, możesz bezpiecznie unikać 20-30% konfliktów w relacjach. W końcu jest to bardzo - w celu zmniejszenia liczby konfliktów o 20%, jeśli to za to, musisz przeczytać kilka stron tekstowych o męskiej psychologii i odciągnąć trochę.

Całkowita, jedna z głównych cech psychologii męskiej jest to, że gdy pojawia się problem, albo konflikt, musi być zamknięty, pomyśl o jednym lub uspokajającym się po konflikcie. Ale wiele kobiet myśli, że jeśli mężczyzna milczy, oznacza to zły lub obrażony. Tak, nie jest zły i nie obrażony, ale myśli)). A ponieważ człowiek jest tak zorganizowany, że nie może zrobić dwóch rzeczy w tym samym czasie, więc milczy, ponieważ nie działa jako aparat mowy podczas myślenia.

Cóż, to bardzo proste, mówisz. Czytałem o tym już w niektórych książkach ... więc tak jest. Tylko od czytania przed zastosowaniem w praktyce jest bardzo i bardzo długa odległość.

Przynajmniej mam tak. Wydaje się, że jest czytany coś o kobietach, a nie więcej niż raz, że żona wyjaśni raz na 10 ... Cóż, lub 110)), musisz zachowywać się. Jednak, jeśli chodzi o praktykę, a potem wszystko "awarie" gdzieś, jakby nic nie czytało. Zaczynam kłócić się na najbardziej niewielkie powody (na temat tego, jak stwarzają się człowieka, przeczytaj artykuł na temat linku). Lub milczeć zamiast uspokoić swój ulubiony lub coś innego "pomysłowy". Wtedy oczywiście postępuje się niewiele, ale znacznie wolniej niż chcę.

Łącznie, aby coś się stało w praktyce, oprócz szkolenia, potrzebujesz bardziej szczegółowego opisu zasad i zasad z przykładami psychologii męskiej. To przynajmniej. Co teraz pójdziemy. Dlatego możesz nawet przeczytać kilka artykułów, "dlaczego mężczyzna milczy" i "co robić, gdy mężczyzna milczy".

Cóż, co z tym? Aby podzielić się wnioskami, co? Ustalenia są następujące:

- Jeśli słusznie nagliźłeś się do swojego mężczyzny, a potem milczy, nie oznacza to, że milczy, ponieważ jest obrażony. Jest tylko bliższy kobiecym zachowaniu. Jeśli kobieta milczy - oznacza to obrażone. Najprawdopodobniej człowiek po prostu "wychodzi" po chwili i wraca do uspokojenia. W końcu, gdy mężczyzna milczy, uspokaja się. Po tym może łatwo poprosić o przebaczenie itp.

CAŁKOWITY. Jeśli kobieta pokłóciła się z mężczyzną, lepiej nie puścić daleko, ale jeśli to możliwe, aby się uspokoić. A jeśli uwolnisz, może być jeszcze bardziej obrażony, a potem się zdarza, bardzo trudno pogodzić.

Ale z mężczyznami, z reguły, odwrotnie. Jeśli mężczyzna haczykowatyi chce iść do innego pokoju lub w ogóle spacerować, pozwól mu iść do siebie, dopóki nie uspokaja. Lepiej nie dotknąć go w tej chwili, a potem kłótnia może rozbłócona nową siłą.

Ponadto, jeśli twoje wyrzuty i komentarze były sprawiedliwe, musi pomyśleć i hamować twoje słowa, a dla tego potrzebujesz czasu i oczywiście milczenie.

A jeśli "niesprawiedliwie ekranowany" dla mężczyzny?

To po prostu się nie dzieje. Jeśli nawet "niesprawiedliwie" teraz, w tym konkretnym punkcie, a następnie "wyjął" ze wszystkimi poprzednimi zachowaniem.

- Jeśli trudny problem powstał przed mężczyzną, po prostu musi być zamknięty. Twoja obecność i próbuje z nim porozmawiać i uspokoić działanie na człowieka, jako najsilniejszy drażniący, tylko pogorszenie problemu. Jeśli jest jeszcze łatwiej, obecność dowolnej osoby (niekoniecznie, której możesz po prostu poinformować. Lepiej zostawić go sam. Mężczyzna będzie wdzięczny tylko za zrozumienie lub przynajmniej nie wyrzuci jej podrażnień na ciebie.

Kobiety zwykle muszą omówić swoje problemy. Możesz z mężem lub krewnymi, a lepiej z przyjacielem, ale muszą "mówić". Jeśli problem nie "mówi", to kobieta jest zła.

Mężczyzna nic nie musi "wymawiać", musi "zdecydować", to znaczy, aby znaleźć pieniądze, nowe prace itp. A jeśli nawet wiesz, jak znaleźć te pieniądze lub gdzie można dokładnie uzyskać pracę, ponieważ twój przyjaciel lub krewny powiedział, że jest pracownik tej kwalifikacji, nawet w tym przypadku nie jest konieczne, aby pomóc mu natychmiast i bezpośrednio. Mężczyzna musi nauczyć się rozwiązać jego problemy.

I kolejne pytanie, o której godzinie musisz pozostawić sam człowieku? Wszystko zależy od mężczyzny i wielkości problemu. Jeśli problem jest duży, na przykład, zwolnienie, to okres samotności może być do kilku tygodni lub nawet miesięcy. Jeśli nie bardzo duży, zwykle wystarczający i od godziny do 2-3 dni.

Teoretycznie kobiety bardzo szybko chwytają to rozróżnienie między mężczyzną a kobietą. Ale jeśli chodzi o praktykę, to ...

Mały przykład z filmu "Zapytaj Cindy", w którym relacja między mężczyzną a kobietą jest opisana całkiem szczery. Głównym charakterem filmu jest zwolniony z pracy, a on ruiny. Po takim strajku los, który głupio siedzi przed telewizorem, pijąc piwo i nie ma nic, najwyraźniej, kilka dni. Jego dziewczyna stara się oszukać i porozmawiać z nim o tej formie "Możesz" ty "," Zróbmy coś "," Powiedzmy plan działania "," Chodźmy spacer, idź do przyjaciół "i coś innego w tym Jechał. Kilka dni później dziewczyna staje się zmęczona obojętnością mężczyzny i liści. Po pewnym czasie mężczyzna przychodzi do siebie i zaczyna działać, stopniowo ponownie osiąga sukces, nawet wcześniej. Dopiero jednak już z inną dziewczyną.

Dlatego znowu. Jeśli masz problem w życiu, a następnie omal go natychmiast i powiedz to ze swoimi dziewczynami, moim mężem itp. Nawet jeśli nie pomogą ci z niczym, tylko z jednego "prymanizacji" będzie ci łatwiej, to znaczy pomogą im. Ale wiesz o mnie bez mnie. Ale jeśli problem pojawił się od mężczyzny, a następnie daj mu czas, aby nic nie robić, a milczenie, nie próbuj "mówić do niego nic więcej. Ogólnie rzecz biorąc, studium psychologii i komunikacji z mężczyzną stanie się łatwiejsze i przyjemniejsze. Jeśli coś jest dla ciebie niezrozumiałe w zachowaniu mężczyzny, prosimy o kontakt, będę zadowolony z pomocy.

Ponownie, nie przynoś wszystkiego do absurdalnego, w tym artykule nie mówiłem o tym, czy mężczyzna nie ma nic roku, dwa, trzy, i tak dalej, a ty musisz go wytrzymać. Jest to kolejny przypadek i konieczne jest rozwiązanie go bardziej dramatycznie. Na przykład znaleźć inny, ale to jest Twoja firma i poczucie własnej wartości.

Z poważaniem, Rashid Kirrov.

16.08.2003, 02:05

Pytam Radę. Jestem w martwym końcu, co robić - nie wiem, pędząc psychicznie z jednej skrajności do drugiej. Sytuacja jest taka - na początku czerwca kłóciła się z mężem. Natychmiast, bez odchodzenia z kasety, zapytał go o przebaczenie, jak to było winne. Rezultatem jest milczenie, które trwają przez 2 miesiące. Moim zdaniem jest głęboko nienormalny. Czasami chcę zbierać rzeczy i odejść, dobrze, jest gdzie. Co zrobić coś? Doradzać.

16.08.2003, 08:02

Dzieciństwo jakieś temil ...

16.08.2003, 10:57

Pozostawę więc ... Rozumiem, że kiedy prosię o przebaczenie - wybaczają, czy częścią. Widzi, jak to przychodzisz. Słuchaj tej przyjemności.

Czy prosiłeś o szczec szczery ton przebaczenia? A potem mój wybacza mi czasami nie natychmiast, wytrzymuje pauzę: potrzebuje, aby naprawdę zrozumiałem i poczułem winy :-)
Ale 2 miesiące to przepraszam, klinika.

16.08.2003, 11:23

co sprawiło, że autor. Może to jest coś w swojej (lub uniwersalnej) opinii z wielu wygranych lub drobnych, za które nie było konieczne przepraszanie.
I wyjazd, a nie zawsze wyjście. Dlaczego miała opuścić gniazdo rodzinne do wyjazdu? On potrzebuje, pozwól muczyć się.
Powiedziałbym mu, albo żyjemy, gdy mieszkali, normalnie lub idą na Nafig, a nie kukurydziane oko.

16.08.2003, 11:25

jego celem jest spowodowanie nieskończonego uczucia winy. Nie poddawaj się prowokacji. Pozwól mu zdecydować jego problemy, wszystko, co mógłeś, zrobiłeś, przeprosiłeś i uznałeś, że wystarczy, nie była tutaj. Pozostały tylko jego problemy.

16.08.2003, 11:57

Być może tak ... ale w każdym razie, jedna malina: odejdzie lub ...

Zawsze jestem do wyjaśnień i ogólnie taktych taktyki, aby wyjaśnić relacje, gdy milczenie nigdy nie przyjmują. Jak walka. Z powodu ciszy nic nie jest jasne, z wyjątkiem tego, że ktoś nie jest zadowolony z czegoś. W swojej rodzinie kategorycznie nie pozwalam moim mężem, który jest w tej całości. Natychmiast opuszczenie gdzieś, przynajmniej spać przerwę, ale pokonaj głowę o ścianie: "Mów!" Nie będę, ponieważ wiem - nie będzie mówił. Dlatego też od razu zniknie z jego pola wzroku - niech mnie szuka, gdy zdecyduje się wyjaśnić. Nerves droższe, jestem dumny (???) :-)

16.08.2003, 13:51

16.08.2003, 14:01

Wiesz, myślę, że to przynajmniej przynajmniej miejmy nadzieję, ale dla mnie jest bardzo trudne. Jeśli nie masz żadnych konstruktywnych propozycji, przejdź, proszę. Wiem, jak podawać definicje.

16.08.2003, 14:08

Brzuchowy ton? Poszedłem dalej :-). Uwielbia całą biurokrację - usługi serwisowe, raporty, raporty itp. Jestem objaśniający, na piśmie (dobre, że nie w trzech egzemplarzy!). Pomimo faktu, że sama toleruje, nie mogę znieść żadnego takiego papeterii. Wyszedłem spotkać się z nim, najwyraźniej na próżno. Konieczne było rozwiązanie tradycyjnych metod.
Wyobrażam sobie, jak wygląda, tak ....

16.08.2003, 14:14

Mam tendencję do pójścia. Syn dotrze z babci, porozmawiam z nim, a będę zbierał rzeczy, być może. Mieszkanie, gdzie mieszkamy teraz, duże, bardzo dobre miejsce - możesz uwolnić dzieci do chodzenia samotnie i nie bać się, że coś się z nich stanie (cóż, nie licząc tego, co są odkładane z slajdu lub czegoś innego w tym) , została kupiona w małżeństwie, czyli, że nie mogę powiedzieć, że to tylko jego mieszkanie, choć, oczywiście, nie ma pieniędzy w jej depozycie - pochodzi z moich wynagrodzeń tylko psa prowadzącego do kupienia, a to jest niedrogi. Ale co tak żyć. Mam taką apatię, że nic nie mogę zrobić - ani czyścić ani gotować. Fizycznie, po prostu nie mogę, nie ma apetytu, a mój mąż leży w pracy, przygotowuję się, gdy mój ojciec przychodzi nie być zdenerwowany i karmić go.

włók

16.08.2003, 14:59

po prostu wstrząs. Cóż, rzeczywiście, jeśli jest tak obrażony i nie zamierza ci wybaczyć, mówiłbym o rozwodzie. Wygląda na to, że zgadzam się z dziewczynami, wypełnia twoją kondycją i lubi sam proces. A co najważniejsze, gdy wybierzesz z tego, gdzie jest gwarancja, że \u200b\u200bnastępny odcinek kończy się inaczej?

Jest to konieczne lub rozmawiać lub już cisza na zawsze.
Cóż, nie wiem, jak w ogóle jest możliwe, ale czysto spekulatywnie, jeśli w ogóle nie mówi i nie słucha, wyślij mu list zawiadomieniem, gdzie powiadomimy o tym, że znasz, a ty zmieni się coś lub z nim lub uderzył go. A termin określi, podczas których nie ma żadnych odpowiedzi: konstruktywna rozmowa, zmienić zachowanie lub podejmowanie decyzji w sprawie dalszego życia. Najlepiej przed powrotem dziecka.

Tak, Ultimatum, jest to głupi sposób na rozwiązywanie problemów, ale imho, głupich problemów i należy go odpowiednio rozwiązać.

16.08.2003, 15:50

Jeśli wszystko jest tak daleko poszły pod względem notatek itp. "To byłby sposób i poszedł - nie zaprzeczyłem tej samej winy, ale także przetrwać jakiś upokorzenie w postaci Molchej itp. nie zamierzałem - zapomniałem o wszystkim iw okresie, w którym wspomniałeś po prostu ghoule i wszystko to w życiu rodzinnym, jak wcześniej - jak byłem pominięty lub jest to zawiadomienie o nadchodzącym rozwodzie i sekcji mieszkania - nie obchodzi mnie to że zdobyłeś tylko kawałek z niego w prawdziwym życiu małżeństwa w sekcji 50/50% + zainteresowanie dzieci .. Więc konieczne jest zdecydowanie i nie cierpieć, ale odejść - nie, wyszedłbym tak rozwód i apartament - jeśli osoba nie rozumie szaleństwa kosztów, ale tylko w jakiś wiek ... w tym samym czasie, w odpowiedzi ... nie ma znaczenia, gdy żona jest na korzyść człowieka w postawie, to Znajdź z domu z dzieckiem, aby wyjść ...

16.08.2003, 17:35

Szczerze sympatyzuję. Prawdopodobnie poważnie myślał, co możesz odejść? Z jakiegoś powodu uważa, że \u200b\u200bciężko go trzymasz? Co myślisz? Nie tak ttudic tego przetrwania z domu?

Napisz to.

Może chciał twierdzić w ten sposób? Może jest osobą demonstracyjną w życiu?

16.08.2003, 20:22

Nie, oczywiście, nie przetrwa mnie od domu w taki sposób. I myślę, że nie wierzy, że mogę opuścić to wszystko więcej - dzieci są dwa. Starszy babcia i młodszy - rok i 3 miesiące. Mężczyźni również wierzą, że kobieta może być związana z dziećmi, a ona nigdzie nie pójdzie. Drugie mieszkanie jest teraz w stanie zdemontowanym, więc na pewno nie zaprzeczę nigdzie.
Jest w porządku z samodzielną afirmacją. I osoba demonstracyjna - nie wiem. Szczerze mówiąc, nie rozumiem, co to jest. Proszę wyjaśnić delembrin.

16.08.2003, 20:28

Tak, jesteś absolutnie rację. Multimito. Więc przyszedłem tutaj po radę. Wcześniej nie było takich sytuacji, w jakiś sposób byliśmy zniszczeni. Każdy ma jakąkolwiek złożoność w rodzinie, cóż, czasami są szczęśliwe wyjątki, które rok po roku mieszkają spokojnie i nigdy się nie kłócił, nie miałem takich rodzin, ale wszyscy również rozwiązywali problemy głośno. I tutaj ... nadal jest skomplikowany przez to, co czuję, że mam rację - przyniosłem przeprosiny i wyjaśniłem, dlaczego to zrobiłem. A teraz naprawdę nie chcę dostać się po raz drugi o Fais o stole. Wszyscy czekali na niego, aby wyjaśnić, co ma przynajmniej ode mnie. A teraz przyszła krawędź.

16.08.2003, 21:15

Miałem przyjaciela, który wkrótce ułożył mi jasny bojkot i czytam cię i myślałem, że to nie rodzaj typu.
http://www.naritsyn.ru/iso/test12.shtml.

16.08.2003, 21:22

Nie musi skopiować tego opisu, ale może może być ziarno? Miałem na myśli demonstrację swoich doświadczeń przestępstwa, opiera się na właściwościach osobowości, musi być jakaś rodzaj gleby, więc pomyślałem ... Ogólnie rzecz biorąc, prawdopodobnie jest to najważniejsza rzecz, a jego stosunek do ciebie .

17.08.2003, 00:27

Czytam, dzięki za odniesienie. Jednak nie ma, chociaż po kłóciwie, w ciągu dnia lub dwóch sąsiedzi powiedzieli, że jesteśmy w kłótni, a zatem nie mogę wziąć udziału w dumniku. Może powiedział również swoim przyjaciołom, najprawdopodobniej tak. Informuje, ale gra "Ach, czuję się tak źle, wszystkie okrutne" nie "nie". Chociaż jest jeszcze jakiś ziarno.
Postawa do mnie wcześniej była "kocham cię tak bardzo". Ale wyglądam na 2 miesiące, gdzie jest to miłość?

17.08.2003, 22:37

ogólnie rzecz biorąc, zachowanie męża jest podobne do manipulacji. Wcześniej musi być uciekany do takich gier. Zwykle takie obrażone dostaje dużo przyjemności, obserwując cierpienie partnera.
Jeśli tak - nie graj w swoją grę, przełamuj skrypt!

Ale jeśli po raz pierwszy jest dziwne, być może zrobiłeś coś z rangi

Elena D-Oova

18.08.2003, 06:59

M-Tak ... Cóż, wybrałeś do przeprosin ... Może obrazić dzięki całej reszcie.

Krótko mówiąc, przestań grać w gry dzieci, usiądź naprzeciwko męża i wyjaśnij mu wszystkie słowa.

nadczłowiek.

18.08.2003, 08:14

Wszystko jest jasne, jesteś wampirem energetycznym, rozumiał go i nie chce cię karmić :-) Weź pieniądze

18.08.2003, 09:11

Czy próbowałeś z poważną rozmawiać z nim? A może milczeć i nie przerywasz milczenia?

18.08.2003, 20:54

I tutaj nie jest - jestem taki sam dawca :-(. Zasadniczo, energia, więc mówić, teraz odpoczywam - jestem łatwy i spokojny. To tylko na duszy Kot krzyczy - rodzimego męża , w małżeństwie przez 12 lat, dwa lata z powrotem prosto, rozpoczął się drugi miesiąc miodowy, który był tak śmiesznie odcięty i grozi rozwałem. , Jestem zły, a po ich wizycie po prostu idę na sofę, a po ich wizycie przychodzę do moich zmysłów, chociaż nic nie zrobiłem - po prostu pili herbatę (nie wódkę, a nawet piwo) i tylko piwo) i tylko rozmawiałem.

18.08.2003, 21:02

Szczęśliwy głos rozmawiać przez telefon, a zabawy, wąchają z domu, dziecko można chwycić lub wyjść z nianią (jeśli jesteś w zasadzie, i jest używany). I w żadnym wypadku do wyjaśnienia - dlaczego i gdzie. Tak, niech również usłyszeć, zadzwoń do ciebie, a nie ty.
Oczywiście, jeśli twój obrzęk wystąpił nie na glebie jego zazdrości i podejrzeń w niewierności, może pracować.

18.08.2003, 23:00

schchasm wyjaśni, dlaczego cicho !!!
Kiedy powiedziałeś, że rozpoczęła się drugi miesiąc miodowy, mam wszystko tutaj i zrozumiałem
ze mną zbyt ostatnio
Jak obudził się Nowa miłość
Takie związek jest prosty - raj
I nagle każdego dnia obraźliwe, powiedziałem mi przepraszam, nie pamiętam teraz, nie jestem pochylony
więc jestem tak obrażony, jestem 2 dni, nie zmieniając go do wybaczenia
Chociaż zanim to się nie stało wcześniej - maksymalnie pół dnia i wszystko w ich miejscach
Więc w pyłu miłości wszystkie obelgi 10 razy więcej wydają się, że ci nie wybaczyłeś, a twoje przeprosiny okazało się nie wystarczeni
W ten sposób warto spróbować zrozumieć, jak wziął tę wskazówkę i spróbuj go ponownie wytłumaczyć, że był twój błąd, że nie chciałeś tego - krótszy jest konieczne, aby go uratować - w przeciwnym razie może mieć dyplom

19.08.2003, 00:18

Jeśli nie chcesz wrócić, nie powinieneś odejść. W końcu nie wiesz, jak będzie reagował na twoją opiekę, a czy będzie łatwiej od niego, więc przynajmniej wszyscy w zasięgu wzroku. Spróbuj po prostu przetrwać sytuację. Może jesteś po prostu zmęczony, a on też, ponieważ małe dziecko zajmuje dużo siły i energii. Zwróć uwagę na siebie, na dziecko, przy poprawie mieszkania, po prostu nie miałem zwykle, ale jako styl życia, bez pokazania. Może jeśli czuje się jak stolik nocny w twoim świecie, zmieni to zdanie. Powodzenia.

19.08.2003, 09:03

myślę, że oboje pokazujesz swoją postać, która rzuci ktoś, kto jest obserwowany ... Gra w uczuciu zazdrości jest nieubłagana, czy to wszystko? Może gotować obiad, kup butelkę dobrych winnych, a wieczorem, kiedy mąż pochodzi z pracy, powiedzmy, że już przyjdźmy, chodźmy do obiadu ... Możesz to zrobić i czekać na to ... Cóż, nie Każdy człowiek może najpierw zrobić krok do pojednania, zrób inicjatywę na twoje ręce, bądź mądrzejszy)

19.08.2003, 16:12

Myślę, że zapytaj - czego chcesz od sytuacji? Co chciałbyś zachowywać twojego męża? To jest pierwszy. I 2 - W końcu ten mąż nie mówi z tobą, a nie ty z nim. Tak długo zdecydowałem się na takie sytuacje - kiedy ktoś jest obrażony i cichy, nie byłem obrażony przez tę osobę i nadal z nim rozmawiać. Zwłaszcza po przyniesieni przeprosiny. Dlaczego więc napisz notatki i utrzymuj tę grę? Zwłaszcza, że \u200b\u200bod debaty zawsze można wyobrazić - nie czytałem. A jeśli powiesz głośno i głośno, trudno powiedzieć, że nie słyszałeś. Zintegrowany, gdy zdecydujesz - głośno wkładając o tym męża. To jest jego podejście - cisza, a ty jesteś taki jak zwykle ... więc pozwól mu poinformować go - odkąd mnie ignorujesz i muszę podejmować decyzje o naszym życiu życia i życiu naszych dzieci, to tak samo. Estassno, wszystkie powyższe jest mój monolog, ale jako przykład. Wydaje mi się, że osoba jest blisko, ukochana i kochająca nagle statki przez 2 miesiące ... Moim zdaniem jest w jakiś sposób bardzo przerażający. I byłbym po prostu przerażony nieporozumieniem tego, co się dzieje. To jest ... Brrr .. tylko horror. Naprawdę sympatyzujesz. A kiedy mąż jest wsparciem - nagle przestaje być - Batz i upadek ... i nie miał więcej niż cokolwiek innego?

Przeczytałem post o związku w rodzinie i postanowiłem też pisać. Nie rozmawialiśmy z mężem przez miesiąc i pół ((tył rocznie i pół, a do nas 30. Poświęcą się z wielką miłością Yomayo i wszyscy mamy taka wzniosłość od siebie, więc nie mamy skandali, które jesteśmy po prostu cicho .. łatwe. Jestem na skraju awarii już na szlaku. Tydzień pójdę do lekarza dla antidipresów ((((((
Mąż jest zainspirowany, a nie średnie danie, to bardzo mi pomaga, robię każdą wolną minutę z dzieckiem, nie podnosię w życiu codziennym, mam dla niego piękno. Ale ma wspaniałą rodzinę ukraińską ((((((i jestem rosyjską kobietą, a przy tej okazji sprawili, że cały mózg ((zaangażujmy się w ukraińsko, porozmawiaj z ukraińskim i tp. Jestem Naturalnie w jakikolwiek sposób, natychmiast, natychmiast i rodzice mąż na mózgu kapałym, jest zły i cichy.
Drugi Jamb, fakt, że jego ojciec jest kapłanem i cała rodzina hiper religijna. Cóż, przynajmniej przed rodzicami i krewnymi. Mąż i jego brat i siostra dorastali we Włoszech, a zatem bardzo wyzwolony))) i siostra uprawiała seks przed małżeństwem !!)))) Aby spalić się do piekła Mlyn)) i jego brat pali zioła))) Wszystko to nie wiedzą i nie podnosi nie ich dzieci i mnie (((muszę iść do kościoła, modlić się i TP. Często rozglądam się, a mąż natychmiast idzie do siebie przez miesiąc tygodniowy.
Moim największym problemem jest to, że byłem w tym rozczarowany. Widzisz, wyszedłem z zamknięcia przez 30 lat, ponieważ byli zwykli mężczyźni, egsital i czujni. I był taki inny, życzliwy i prawdziwy, gotowy pomóc wszystkim. A teraz bardzo się zmienił i stał się okrutny i noszony zwłaszcza dla mnie. Widzi, że piję barwnik kilka razy dziennie i często płacząc w łazience, ale milczeć dalej. Oczywiście nie byłem też aniołem, wyrywam, nie śpię z przychodami i tygodniami z nim. Nie rozumie, jak można było być tak strasznym jak ja, jak mogę skurczyć się na dziecko lub niehamo odpowiadać na kasjer w sklepie! Próbuje mnie podnieść, widzisz. Zaczyna mnie zgłaszać za fakt, że nie uśmiechałem się na sąsiada lub nie gratuluje kolegę z kolegami z innymi. Jak to pensowne! Tak, jestem złym suką, ale nie udaję, że jestem niebiański aniołem, jak wszyscy robią w swojej rodzinie.
Nie wiem, jak będę z nim mieszkam dalej. Rozumiem, że wielu z was moje problemy szukają drobiazgi. Pomyśl, nie mówię przez miesiące bez picia, nie uderza, nie chodzi. Nie widzę różnicy w ważnym zniszczeniu relacji, głównego wyniku i dokładnie tego, co żyjemy jak sąsiedzi.
Nie mogę sobie wyobrazić, jak mogę z nim spać, jest fizycznie walczącym o mnie, jestem fizycznie zakontraktowany ((wcześniej, kiedy zeskoczył, zostałem już przewrócony i złapany, a teraz mnie to nie obchodzi. Ogólnie rozczarowaliśmy wzajemnie i inna rodzina nalała olej do ognia. Nie wiem, co robić, aby udawać, że wszystko jest w porządku, aby się starzeć i starać się z nim zrobić? Albo milczeć? Nie wiem, co jest łatwiejsze dla mnie ..
Przepraszam za supbar, piszę i drżę ręce ((